- » System Zapewnienia Jakości Kształcenia
- » Komisje kierunkowe weryfikujące efekty uczenia się
- » Dydaktyka w szkole wyższej
- » Toki studiów
- » Programy studiów
- » Programy wyrównawcze w roku akademickim 2023/2024
- » Programy wyrównawcze w roku akademickim 2022/2023
- » Programy wyrównawcze w roku akademickim 2021/2022
Dydaktyka » Dydaktyka w szkole wyższej » Publikacje
Proweniencja materiałów publikowanych:
Dobre obyczaje w kształceniu akademickim, pod red. Kazimierza Kloca i Ewy Chmieleckiej:
www.fundacja.edu.pl/pliki/pdf/dobre_obyczaje.pdf, dostęp: 15 II 2017 r. ;
Goban-Klas, Uniwersytet 2,0 (...)
www.ktime.up.krakow.pl/symp2013/referaty_2013_10/goban.pdf, dostęp: 20 III 2017 r.;
G. Labuda, Rola i zadania uniwersytetu w nowoczesnej organizacji nauki.
Wejherowska Biblioteka Cyfrowa;
K. Olbrycht, Współczesne pytania wokół relacji mistrz-uczeń,
http://gazeta.us.edu.pl/node/194851, dostęp: 2 IV 2017 r.;
T. Saryusz-Wolski, D. Piotrowska, Definiowanie efektów kształcenia dla programów studiów i przedmiotów/modułów, www.uniwersytetradom.pl/files/get_userfile.php?id=2866, dostęp: 2 IV 2017 r.
A. Kocikowski, Kosztochłonność studiów a kwestia przyszłości e-learningu w dydaktyce akademickiej, www.e-edukacja.net/siodma/referaty/Sesja_1_4.pdf, dostęp: 12 IV 2017 r.;
S. Karwala, Model mentoringu we współczesnej szkole wyższej(...), mentoring.com.pl/mentoring.pdf, dostęp: 12 IV 2017 r.
Pliki do pobrania:
Mentoring we współczesnej szkole wyższej | Rozmiar: 1546.14KB |
goban | Rozmiar: 342.73KB |
Kosztochłonność studiów a e-learning | Rozmiar: 197.05KB |
Chmielecka, Dobre obyczaje w kształceniu akademickim | Rozmiar: 1741.16KB |
Definiowanie efektów kształcenia | Rozmiar: 1380.96KB |
Olbrycht-Relacja Mistrz-Uczeń | Rozmiar: 252.26KB |
Labuda-Rola i zadania uniwersytetu | Rozmiar: 46026.36KB |