Wydarzenia
Zapraszamy kandydatów do zapisów w drugiej - dodatkowej rekrutacji
Data dodania: 31-07-2013
Od 3 sierpnia 2013 roku rusza nabór uzupełniający na wybrane kierunki studiów.
Internetowa Rejestracja Kandydatów
HARMONOGRAM
DRUGIEJ - DODATKOWEJ REKRUTACJI
NA ROK AKADEMICKI 2013/2014
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE PIERWSZEGO I DRUGIEGO STOPNIA
LP. |
ETAPY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO |
TERMINY |
1. |
Internetowa Rejestracja Kandydatów (IRK) Kandydat dokonuje opłaty na indywidualne konto wygenerowane dla każdego kandydata w systemie IRK. Opłata musi wpłynąć na konto uczelni do dnia 22.09.2013 r |
03.08.2013 r. - |
2. |
Egzaminy ustne, egzaminy sprawnościowe i praktyczne oraz rozmowy kwalifikacyjne Dokładne terminy, godziny oraz miejsce egzaminów znajdują się w katalogach poszczególnych kierunków studiów. |
24.09.2013 r. |
3. |
Ogłoszenie wyników kwalifikacji Informacja na osobistym koncie kandydata w zakładce „wyniki rekrutacji"; (zakwalifikowany, niezakwalifikowany, lista rezerwowa). |
25.09.2013 r. |
4. |
Składanie kompletu dokumentów przez kandydatów, którzy zostali zakwalifikowani na studia Komplet dokumentów: wydrukowany i popisany formularz podania; kopia świadectwa dojrzałości (oryginał do wglądu); kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej (oryginał do wglądu); kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość (oryginał do wglądu); dowód wpłaty z tytułu ubiegania się o przyjęcie na studia; dwie fotografie o wymiarze 37x52 mm bez nakrycia głowy na jasnym tle; kandydaci na studia II stopnia składają kopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia wraz z kopią suplementu (oryginał do wglądu). Niedostarczenie w/w dokumentów w wyznaczonym terminie tj. do dnia 26.09.2013 r. oznacza rezygnację z ubiegania się o przyjęcie na I rok studiów !!! W przypadku nadsyłania dokumentów, np. za pośrednictwem poczty, należy dołączyć oryginały, które będzie można odebrać w terminie późniejszym. Uwaga - decyduje data wpływu na Uczelnię, a nie data stempla pocztowego !!! |
25.09.2013 r. - |
5. |
Ogłoszenie list przyjętych i nieprzyjętych Informacja na osobistym koncie kandydata w zakładce „wyniki rekrutacji". |
27.09.2013 r. |
STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE TRZECIEGO STOPNIA
LP. |
ETAPY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO |
TERMINY |
1. |
Internetowa Rejestracja Kandydatów (IRK) Kandydat składa wymagane dokumenty tj: wydrukowany i popisany formularz podania; życiorys, kopię dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich lub studiów II stopnia (oryginał do wglądu); rekomendacja samodzielnego pracownika naukowego, kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość (oryginał do wglądu); dwie fotografie: jedną o wymiarze 45x65 mm, drugą o wymiarze 37x52 mm bez nakrycia głowy na jasnym tle; dowód wpłaty z tytułu ubiegania się o przyjęcie na studia.
Kandydat dokonuje opłaty na indywidualne konto wygenerowane dla każdego kandydata w systemie IRK. Opłata musi wpłynąć na konto uczelni do dnia 20.09.2013 r |
10.08.2013 r. - |
2. |
Rozmowa kwalifikacyjna |
24.09.2013 r. |
3. |
Ogłoszenie listy przyjętych i nieprzyjętych |
27.09.2013 r. |